What catches my eye.........

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Kaatje

What catches my eye.........

Bericht door Kaatje » vr sep 21 2007 8:45 am

1
Afbeelding
Hobby van manlief.

2
Afbeelding
Mijn lieve vriendinnetje.

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding
Voormalig jachthond, in Spanje gedumpt omdat ze niet geschikt was voor de jacht. Een van mijn dierbaarste vriendinnen adopteerde haar, helaas stierf mijn vriendin veel te vroeg aan de gevolgen van longkanker en nu zorgen wij voor haar. (We hebben overigens nog twee honden.)

Groetjes,
Erica
Laatst gewijzigd door Kaatje op zo sep 23 2007 1:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » vr sep 21 2007 9:08 am

Zo zie je maar weer dat je enorme mooie platen met een D40X kan schieten. Ziet er goed uit Erica, en je vriendinnetje lijkt mij een perfect onderwerp om vaak vast te leggen.
Cheers,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Kaatje

Bericht door Kaatje » vr sep 21 2007 9:12 am

Ze is mooi he?!
Mijn broer heeft laatst in een puber-opwelling nog een laatste keer een piece gemaakt in een tunneltje (graffiti dus) en daar zou ik wel wat mee willen doen. Als achtergrond voor een portret van haar. Maar goed, de kans is groot dat mijn broertjes piece al weer onder een andere is verdwenen. Maar goed, zo heb ik zo veel ideeen en gewoon te weinig tijd. Deze platen zijn allemaal minstens een maand oud. Met de rest ben ik nog bezig. Dus heb ik voor mezelf maar besloten de camera even een paar dagen te laten liggen en de boel te gaan selecteren en bewerken (ik schiet op nef)............ Maar ja, dan ga ik heel even hier op het forum kijken en dan........

Dankjewel voor het compliment!

Groetjes,
Erica

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » zo sep 23 2007 12:55 am

Platen zien er goed uit. De plaat van de Podenco Ibicenco is mooi. Goed werk en een dankbare klus, het opvangen van deze honden!

Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”