Star Princess vanochtend
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Star Princess vanochtend
---
Laatst gewijzigd door M.Oorthuis op di nov 20 2007 4:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
BUG322 schreef:Nou bewolking maakt jouw ook geen donder uit he

- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hey allemaal,
Goh, mooi bootje he! Ik heb het geluk gehad dat ik een hele mooie cruise op deze beauty heb gemaakt en wel naar Alaska! Dat was volgens mij in 2003. Ik fotografeerde toen nog niet digitaal, anders had ik wat foto's (in een ander topic natuurlijk) kunnen plaatsen.
Deze foto doet het helemaal voor mij opgezetfan, uhh Martijn (lees ik net)!
Jolanda
Goh, mooi bootje he! Ik heb het geluk gehad dat ik een hele mooie cruise op deze beauty heb gemaakt en wel naar Alaska! Dat was volgens mij in 2003. Ik fotografeerde toen nog niet digitaal, anders had ik wat foto's (in een ander topic natuurlijk) kunnen plaatsen.
Deze foto doet het helemaal voor mij opgezetfan, uhh Martijn (lees ik net)!
Jolanda
Laatst gewijzigd door Jolanda op vr sep 21 2007 12:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
click voor mijn foto's op flickr.
- Franklin
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Prima foto wat mij betreft. Geeft met de kleine boot en de achtergrond prima de enorme afmetingen van dit schip weer:
Waterverplaatsing: 109.000 ton
Lengte: 289 meter
Breedte: 35 meter
Hoogte: 61 meter (13 dekken)
Accomodatie 2600 passagiers
Servicestart: februari 2002
Franklin.
Waterverplaatsing: 109.000 ton
Lengte: 289 meter
Breedte: 35 meter
Hoogte: 61 meter (13 dekken)
Accomodatie 2600 passagiers
Servicestart: februari 2002
Franklin.
D850; D500; MB-D18; MB-D17; AF-S 14-24/2.8, AF-S 24-70/2.8; AF-S 70-200/2.8; AF-S 200-500/5.6E ED VR; AF-S 105/2.8 Micro; AF-D 50/1.8: AF-D 85/1.8; PC Nikkor 35/2.8; TC-14E III; SB-900; Nikon 1: 1J4; 10-30/3.5-5.6; FT-1
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb zeker iets van 30 panorama's gemaakt vanaf:Jolanda schreef:Hoi Martijn,
ben nog benieuwd: heb je 's avonds nog foto's gemaakt/kunnen maken?
Groetjes,
Jolanda
*World Port Center
*Queen of the south
*Hoge Heren
*WTC (alleen beneden in de centrale hal, omdat daar mijn foto hing van 4 meter bij 1,20

*Toren op zuid (KPN gebouw).
Dus hou de site in de gaten want binnenkort komt er weer een lading incl 360 interactieve Quicktimes.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Zie, dat dacht ik al. hij is gewoon weer ergens mee bezig en na jou verhaal afgelopen week van het "inruillen" van je Tokina voor een Nikon 10,5 mm zat ik al een beetje in die richting te denken.....Opgezetfan schreef:Ik heb zeker iets van 30 panorama's gemaakt vanaf:Jolanda schreef:Hoi Martijn,
Groetjes,
Jolanda
*World Port Center
*Queen of the south
*Hoge Heren
*WTC (alleen beneden in de centrale hal, omdat daar mijn foto hing van 4 meter bij 1,20) Ik was immers pas geleden al op het dak geweest van het WTC en nu mocht je alleen op de 23e verdieping, wat zou betekenen dat ik vanachter glas moest fotograferen
Dus hou de site in de gaten want binnenkort komt er weer een lading incl 360 interactieve Quicktimes.
Nou ik zou zo zeggen... kom maar op met een mooie 360 graden van de fontein op de Coolsingel....

Groetjes Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Even voor de goed orde ik heb nog NIET mijn tokina ingeruild (ik weet ook niet waar de mensen dat vandaan halen) ik was alleen maar aan het nadenken hierover.D-80's schreef:Zie, dat dacht ik al. hij is gewoon weer ergens mee bezig en na jou verhaal afgelopen week van het "inruillen" van je Tokina voor een Nikon 10,5 mm zat ik al een beetje in die richting te denken.....Opgezetfan schreef:Ik heb zeker iets van 30 panorama's gemaakt vanaf:Jolanda schreef:Hoi Martijn,
Groetjes,
Jolanda
*World Port Center
*Queen of the south
*Hoge Heren
*WTC (alleen beneden in de centrale hal, omdat daar mijn foto hing van 4 meter bij 1,20) Ik was immers pas geleden al op het dak geweest van het WTC en nu mocht je alleen op de 23e verdieping, wat zou betekenen dat ik vanachter glas moest fotograferen
Nou ik zou zo zeggen... kom maar op met een mooie 360 graden van de fontein op de Coolsingel....![]()
Groetjes Eelco