Ik heb een vraag.. wij gaan op wintersport vakantie.... maar nu is mijn vraag.... moet ik bepaalde maatregelen treffen... voor mijn camera?? omdat het steen koud natuurlijk daar boven is in de sneeuw. dan had ik zelf bedacht om hem zoiezo in me camera tas te laten en daar een backpackers rugtas overheen te doen... nu heb ik deze camera tas
http://www.cameranu.nl/nl/tassen-koffer ... xvZ2ljIl19" onclick="window.open(this.href);return false; ...weet ff niet zo snel hoe ik een plaatje erbij moet zetten.
dus dat is al wat bescherming.... maar nu als ik foto"s ga maken, moet ik dan iets van een hoes der omheen hebben? of niet?
en dan heb ik nog een vraag een zonnekap? waarvoor word dat precies gebruikt en moet moet ik dat hebben voordat we op ski vakantie gaan? ik had wel gelezen dat het voor bescherming is van je lens?? ik heb wel een uv-filter.. dat dan weer wel

graag hoor ik wat tips van jullie en wat ik mischien nodig zou moeten hebben of juist niet.... want ik wil heel erg graag foto"s maken en filmen... voor de eerste keer met me camera....