Gemaakt met een nikon d3100 en tamron 70-300 lens.
Tips zijn altijd welkom!

ISO: 100
Belichting: 1/25 sec.
Diafragma: 4.0
Focuslengte: 70mm
Dat kan, maar dat zie ik als kijker nietMariannnetje schreef:De horizon staat trouwens niet scheef;) t is namelijk een heuveltje;)
stelletje platlanders .... zeg ik vanaf mijn heuvel. Wereldwijd is een plat land uitzonderlijk.ErikB schreef:Dat kan, maar dat zie ik als kijker nietMariannnetje schreef:De horizon staat trouwens niet scheef;) t is namelijk een heuveltje;)Dus als ik de foto zie, staat de horizon scheef.. Als het een heuveltje is en je hebt daarom de horizon scheef, dan moet het wel duidelijk zijn dat het om een heuvel gaat
Dat kan allemaal kloppen, maar dat neemt niet weg dat ie nu voor het oog scheef staathenkk schreef:stelletje platlanders .... zeg ik vanaf mijn heuvel. Wereldwijd is een plat land uitzonderlijk.ErikB schreef:Dat kan, maar dat zie ik als kijker nietMariannnetje schreef:De horizon staat trouwens niet scheef;) t is namelijk een heuveltje;)Dus als ik de foto zie, staat de horizon scheef.. Als het een heuveltje is en je hebt daarom de horizon scheef, dan moet het wel duidelijk zijn dat het om een heuvel gaat
edit: en overigens hebben ze in Amersfoort ook heuvels ...