Camera: Leica M6,
Objectief: Voigtlander nokton 35mm 1.4,
Film:Tri-x op
400 ASA,
Scanner: Minolta Dimage Elite 5400.
1.

2.

3.

4.

Dank je Cees.Cees schreef:Lekkere serie, Robin. Zo zie je maar weer hoe mooi zwart/wit film is!
Dank je Michael.Flandria schreef:Mooi man.
Ik ben Facility Manager bij Schlumberger in IJmuiden. We hebben jullie hier bijna elke dag. Maar ik zal jou niet zien denk ik, wij huren nooit torenkranen.Robin schreef:Dank je Michael.Flandria schreef:Mooi man.
Bedankt Ton,
Heb zelf nooit mijn camera mee in de kraan, bij collega's is al te vaak ingebroken in de onderwagen cabine tijdens het werk dat ik dat risico niet neem.
Wie is jou werkgever dan als ik vragen mag?
Okee wel bekend inderdaad het zou kunnen dat ik er wel eens geweest ben. Sta nu toevallig bij Peterson in IJmuiden met een telekraan.Ton van de Wiel schreef:Ik ben Facility Manager bij Schlumberger in IJmuiden. We hebben jullie hier bijna elke dag. Maar ik zal jou niet zien denk ik, wij huren nooit torenkranen.Robin schreef:Dank je Michael.Flandria schreef:Mooi man.
Bedankt Ton,
Heb zelf nooit mijn camera mee in de kraan, bij collega's is al te vaak ingebroken in de onderwagen cabine tijdens het werk dat ik dat risico niet neem.
Wie is jou werkgever dan als ik vragen mag?
door reneo57 » do, 28 nov 2013 15:22
Wat is dat toch mooi om de kijk op de stad van andere te zien, kom op mensen draaien met die scanner en plaatsen die foto's!