Gewoon los uit het handje met een los bungelende riem, die weleens aan iets kan blijven haken.
Wim
Daarom sla ik de riem een paar keer om mijn pols!wim hoppenbrouwers schreef:Ik zie nog heel veel fotografen, die de camerariem niet gebruiken...![]()
Gewoon los uit het handje met een los bungelende riem, die weleens aan iets kan blijven haken.
Wim
Riem inderdaad twee keer om de pols wikkelen.wim hoppenbrouwers schreef:Ik zie nog heel veel fotografen, die de camerariem niet gebruiken...![]()
Wim
Dat moeten ze toch zelf wetenwim hoppenbrouwers schreef:Ik zie nog heel veel fotografen, die de camerariem niet gebruiken...![]()
Wim
Totdat je, om welke reden dan ook, een stap achteruit doet/moet doen, of je omdraait...staal571 schreef:Ik gebruik mijn Optech riem altijd zelfs als ik de camera op statief gebruik hangt de riem om mijn nek, wat er ook gebeurd de camera ]kan dan nooit vallen om welke reden dan ook.
Peter