Licht
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Licht
Ik zit op een foto clubje en nu moeten we een foto per maand in leveren [vrijwillig] en het thema deze maand is licht , iemand suggesties ?
Ik heb al foto's van de lucht een achterlicht van een auto van een kaarsvlam en een vuurtoren graag nieuwe ideeën .
Ik heb al foto's van de lucht een achterlicht van een auto van een kaarsvlam en een vuurtoren graag nieuwe ideeën .
Sony a1 Sony 200-600.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Licht
Een donsveertje heel sterk belicht
- Karel Giesen
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
1 onderwerp op 'tig manieren belichten? Daglicht, flitslicht, kaarslicht, tl-licht, led-licht, menglicht, avondlicht etc. Of 1 onderwerp met 1 soort licht op alle mogelijke manieren belichten (van boven, van onder, van opzij, frontaal, van achter, gereflecteerd van .... etc.)?
Groet,
Karel

Groet,
Karel
Een nieuwe bril laat de blinde niet beter zien.
-
- Clublid
Ik heb zelf al een paar onderwerpen maar ik dacht dat een ander licht op de zaak mijn gedachten kan verbreden.JanJacob schreef:Even de advocaat van de duivel spelen.
Is het doel van zo'n opdracht niet om je creativiteit aan te spreken? Wanneer een ander dan je opdrachten voorkauwt, is dat toch niet bevredigend?
Sony a1 Sony 200-600.
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Licht kun je op allerlei manieren opvatten.
Loop eens 's avonds door de stad, reflecties, zacht doorkomend zonnetje in een mist-landschap, maar ook bijv. de Mariakapel van de St. Jan in Den Bosch, en de achterliggende gedachten wat mensen daar beweegt om waxinelichtjes aan te steken.
Loop eens 's avonds door de stad, reflecties, zacht doorkomend zonnetje in een mist-landschap, maar ook bijv. de Mariakapel van de St. Jan in Den Bosch, en de achterliggende gedachten wat mensen daar beweegt om waxinelichtjes aan te steken.
Vriendelijke groet, Léon Obers
-
- Clublid
-
- Clublid
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Foto 4 is een heel leuk idee. De rest spreekt mij niet aan.
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.