Ben benieuwd naar jullie reactie's en opbouwende kritiek.
Dankje, ja het hoofd is bewust buiten beeld gehouden..Jumpjiving schreef:Belichting is mooi.
Hoofd zeker bewust buiten beeld gehouden?
Wat spreekt je minder aan? Leer graag bijbjornc schreef:De omzetting en ingrediënten van de foto spreken mij aan, maar de centrale opbouw van de foto dan weer niet.
Bedankt voor je compliment, ik vond het zelf erg krag ogen als ik iets van de bovenkant afhaalde.ATOR schreef:Prachtig shot en erg mooi belicht. Hij is mooi in balans met aan de ene kant het superzachte wit en de andere kant de harde gun en kousenband.
Waarom heb je gekozen voor een vierkante uitsnede? De bovenkant met alleen maar wit voegt niet zoveel toe, daar mag van mij een stukje vanaf.
ReneG schreef:Ik sluit me aan bij ATOR, vooral de belichting en de zwart-wit conversie zijn prachtig. De uitsnede vind ik ook wat vreemd overkomen. Ik had het bovenste gedeelte denk ik ook weggelaten en meer van de benen en vooral de gehele kousenband laten zien. Maar echt een mooie foto, al klopt er gevoelsmatig iets niet helemaal (opbouw?).
PS: In tweede instantie weet ik wat er voor mij gevoelsmatig niet klopt, al is het misschien wat pietluttig. Het heeft niets met de kwaliteit van de foto te maken, maar het zit hem in de positie en de manier van vasthouden van het pistool. Excuseer me als dit wat pietluttig overkomt, dit zal mijn achtergrond (zeg maar beroepsdeformatie) als schutter zijn. De positie van het pistool en de manier waarop het wordt vastgehouden roept bij mij een beeld op van onhandigheid en onveiligheid (voor de femme zelf dan). Het komt voor mij (als schutter) ongeveer over alsof je een prachtige foto hebt van een fotograaf in actie, die alleen zijn camera verkeerd om vasthoudt. Dat komt bij mij een beetje vreemd over m.b.t. het thema 'femme fatale'. Maar veel anderen zien dat wellicht niet. Begrijp me niet verkeerd, het is maar een detail. Ik vind het nog steeds een prachtige foto en ik doe het je nog niet na. Maar ik wilde het toch meegeven voor een volgende keer...
Nou, waar de aandacht als eerste naartoe gaat, is het pistool (en de borstenpartij)Masrya schreef:Wat spreekt je minder aan? Leer graag bijbjornc schreef:De omzetting en ingrediënten van de foto spreken mij aan, maar de centrale opbouw van de foto dan weer niet.![]()
.
Ik wéét 't niet: ik moet er meestal erg van geeuwen...bjornc schreef:(...)
Lees jezelf eens in op de gulden snede, het werkt echt.
Wow, ik ben verbaasd...dat iemand van 52 zo'n fraaie borstpartij heeft en zo'n gave huid, zonder enige oneffenheid...Masrya schreef: ...
Ps. er is niks geretoucheerd aan de foto qua lichaam (in de nabewerking), en dan te bedenken dat deze dame 52 is..
Siliconen (? !) blijven recht overeind, ook als een dame ligt.CaptainHook schreef:Wow, ik ben verbaasd...dat iemand van 52 zo'n fraaie borstpartij heeft en zo'n gave huid, zonder enige oneffenheid...Masrya schreef: ...
Ps. er is niks geretoucheerd aan de foto qua lichaam (in de nabewerking), en dan te bedenken dat deze dame 52 is..