ik heb sinds kort een D7100. Ik ben er afgelopen weekeinde eens mee aan de slag gegaan (foto's volgen zodra mijn internet thuis weer werkt

Er viel me echter iets vreemds op. Tijdens het testen sloeg de D7100 op een gegeven ogenblik geen foto's meer op. De sluiter bewoog, maar elke keer (ik had automatisch weergave van de genomen foto aanstaan) sloeg hij de foto niet op. Uitzetten en aanzetten van de camera verhielp het probleem. Daarna geen enkel probleem meer gehad. Ik ben overigens niet de enige:
http://www.nikonians.org/forums/dcboard ... 0063#30064
Ik zal dit natuurlijk bij Nikon melden, al ga ik er nog niet mee naar service tenzij het zich vaker voor gaat doen (het is en blijft complexe software). Ik heb ook de nieuwste firmware. Herkent iemand dit probleem?
NB: Verder heb ik nog een tamelijk bizar probleem met twee nieuwe geheugenkaartjes (Sandisk 16GB Extreme 95MB/sec). In de camera doen ze het prima. Maar in 1 kaartlezer werkt één kaartje niet en de andere wel. Bij de 2e kaartlezer werkt het eerste kaartje juist wel en de andere dan weer niet... In de camera doen ze het verder prima.
Herkent iemand deze problemen?