Binnenkort - als het licht er hopelijk iets meer opstaat en minder wind - met een iets groter ƒ-getal - edit.. en zonder sprietje.

Groet,
Jeroen
Mooi soft deze.JeroenS schreef:Ik hou het in hetzelfde topic.. het bloeien gaat prachtig door
Groet,
Jeroen
1e is mooi schilderachtig!JeroenS schreef:Nog een drie-tal voorjaars-wonderen..
Groet,
JeroenSo
Dank je voor je reactie.Jannette schreef:Mooi zeg, en ook zo scherp! Daar moet ik nog op oefenen..
Bedankt voor je extra uitleg, daar steek ik zo hier en daar nog veel van op! Zelf heb ik de Nikor 40mm waar ik ook blij mee ben, lastig vind ik het nog tot hoe ver je nu in de nabewerking kunt verscherpen dat het toch nog "natuurlijk" blijft. Die opmerking "en daarna een fractie terug" vind ik een goeie!JeroenS schreef:Dank je voor je reactie.Jannette schreef:Mooi zeg, en ook zo scherp! Daar moet ik nog op oefenen..
De scherpte van een foto heeft veel met de lens van doen. Deze foto's zijn gemaakt met de Nikkor Micro 60mm.
Beetje bijverscherpen bij RAW verwerking, dan formaat voor op het web en klein beetje verscherpen totdat het naar mijn gevoel - en monitor.. - goed oogt. En dan, voor mij dan, daarna een fractie terug
Groet,
Jeroen