Hoi Daantje,
Volgens mij ben je al goed bezig , met de flitser los van de kamera en via het plafond ,ik vind de foto’s wel een beetje aan de donkere kant .
Met de spullen die je nu hebt is er ook nog wel meer uit te halen , wat je kan doen als je via het plafond flitst is de flitsbelichting op +1 zetten en gewoon hier ook een beetje mee gaan experimenteren om te zien wat het beste resultaat geeft.
Ik heb zelf ook wel dit soort foto’s gemaakt met alleen een SB80DX (heb zelf ook geen studio flitsers

)mijn hond lijkt erg op die van jou volgens mij heb je haar al eens gezien. (Duitse jachtterriër)
Bij deze een voorbeeld, bij deze foto heb ik ook de flitser los van de kamera op een statief gezet en via het plafond geflitst wat ik dan ook nog doe is het witte kaartje omhoog trekken zodat dat er ook nog wat licht van de zijkant komt het is hier bij dan ook van belang om de flitser op de zelfde hoogte te zetten als de hond .
Ook mijn hond heeft slapen als hobby , maar een andere belangrijke hobby van haar is eten met wat lekkers kan ik altijd gemakkelijk haar aandacht trekken en met af en toe een kleine beloning blijft het voor haar ook leuk.
Groeten en succes ,Jan.