before:

After:

Arthur Mol schreef:Dat lijkt mij ook.. Maak je geen zorgen, dat gaat prima passen, standaard heeft een GT3 (neem ik aan?) een hoogte van 1.269 mm en deze zal zeker nog lager zijn..
Ik snap dat geprobeerd wordt om snelheid te simuleren met deze bewerking, maar bij wat kritischer bekijken van het totaal wil ik toch nog wat (opbouwend bedoelende) opmerkingen maken;
* de strepen die je gemaakt hebt tussen rechter achterwiel en spatscherm komen onrealistisch over in vergelijking met de tekst op de deur (STOP ALS), die zouden dan ook gestreept/vervaagd moeten worden. Dit zelfde geld dus ook voor de strepen bij de tekst AFIC.
* Als je wilt simuleren dat de auto met hoge snelheid de garage verlaat en dat de foto is gemaakt met een meetrekkende camerabeweging (pannen) dan zal de auto in het geheel scherp ogen en dan zijn al die strepen overbodig.
Ik ben geen pro, maar ik heb wel enige ervaring met mijn zelf gemaakte rigs. Nogmaals het is opbouwend bedoeld! Als je wilt kan ik wat voorbeelden laten zien, maar ik wil je topic er op voorhand niet mee vervuilen..