Fotograaf voor bruiloft gezocht
Fotograaf voor bruiloft gezocht
Ik hoop dat ik een verzoek als deze hier kan plaatsen, anders hoor ik het graag.
Op zaterdag 24 november ga ik trouwen in Rijswijk. Hiervoor heb ik nog geen fotograaf gevonden. Nu heb ik de hoop dat op dit forum een aantal pro's zijn die hier ervaring mee hebben. Is hier misschien een fotograaf die dit kan verzorgen?
Grt
Marco
Op zaterdag 24 november ga ik trouwen in Rijswijk. Hiervoor heb ik nog geen fotograaf gevonden. Nu heb ik de hoop dat op dit forum een aantal pro's zijn die hier ervaring mee hebben. Is hier misschien een fotograaf die dit kan verzorgen?
Grt
Marco
Als ik jou was zou ik er een beetje haast mee maken.
Er zitten bij jou in de buurt vast wel goede bruidsfotografen.
Een goede bruidsreportage kost (veel) geld.
Dus eerst goed kijken in de voorbeeldboeken en niet alleen naar hun websitefoto's.
Vorige week in het programma Opgelicht bleek er weer eens een 'Meesterfotograaf' geen echte fotograaf te zijn, maar een grove oplichter.
Er zitten bij jou in de buurt vast wel goede bruidsfotografen.
Een goede bruidsreportage kost (veel) geld.
Dus eerst goed kijken in de voorbeeldboeken en niet alleen naar hun websitefoto's.
Vorige week in het programma Opgelicht bleek er weer eens een 'Meesterfotograaf' geen echte fotograaf te zijn, maar een grove oplichter.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Heel wat fotografen zullen dat weekend in Utrecht zijn, op de beurs van Zoom Experience, maar misschien kun je ook eens kijken op de site:
www.zoekeenfotograaf.nl
Je kunt daar gegevens invullen, waarna je een lijst krijgt van (bruids)fotografen uit jouw omgeving.
www.zoekeenfotograaf.nl
Je kunt daar gegevens invullen, waarna je een lijst krijgt van (bruids)fotografen uit jouw omgeving.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
MarcoB, misschien kan ik dit wel voor je verzorgen. Stuur me een mail naar martijn @ oorthuisfotografie . nl
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Wel eens aan de zelfontspanner van je camera gedacht !?
Nikonijn

Nikonijn
Laatst gewijzigd door Nikonijn op di okt 09 2007 10:38 am, 2 keer totaal gewijzigd.
www.harrysegers.nl D3+D300+D750 AF-S 14-24/2.8; AF-S 17-35/2.8; AF-S 28-70/2.8; AF-S 70-200 VR/2.8; AF-D 50/1.8; AF-S 105 2.8 VR; TC17EII; Dr-5; SB 900; SB 800; Pixma_Pro9000; B&W case 61; NX2; iMAC 27" i7 en MacBookPro i5 17" 8GB
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
fotograaf
Hoi Marco is het nog gelukt met de fotograaf voor de bruiloft?
Ik ben benieuwd.
En mogen wij dan de resultaten bewonderen?
Groetjes George
Ik ben benieuwd.
En mogen wij dan de resultaten bewonderen?
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken