Sigma 28-200mm AF
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Sigma 28-200mm AF
Wie heeft ervaring met dit model Sigma lens?

Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
geen groothoek
Hoi Ed,
Ik weet op zich niets van dit objectief, dus ik kan geen oordeel geven over de kwaliteit.
Maar als je hem als all-round wil gaan gebruiken heb je geen groothoek.
Zou je dan niet beter naar een 18-200mm kunnen kijken?
Groetjes George
Ik weet op zich niets van dit objectief, dus ik kan geen oordeel geven over de kwaliteit.
Maar als je hem als all-round wil gaan gebruiken heb je geen groothoek.
Zou je dan niet beter naar een 18-200mm kunnen kijken?
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Helemaal mee eens George, echter ik kan voor in de vitrine een leuke Nikon aanschaffen waar deze lens bij zit.
Als combinatie is het een leuke prijs, maar dan moet die Sigma wel bruikbaar zijn aangezien die dus niet de vitrine in gaat maar naar een kennis (met D50) die "een leuk zoomje zoekt voor weinig".
Ik heb al eens een miskoop gehad met een andere Sigma en voel er niet veel voor om geld neer te leggen voor een objectief die op een moderne Nikon niet bruikbaar is.
Als combinatie is het een leuke prijs, maar dan moet die Sigma wel bruikbaar zijn aangezien die dus niet de vitrine in gaat maar naar een kennis (met D50) die "een leuk zoomje zoekt voor weinig".
Ik heb al eens een miskoop gehad met een andere Sigma en voel er niet veel voor om geld neer te leggen voor een objectief die op een moderne Nikon niet bruikbaar is.
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.