Ik loop momenteel tegen het probleem aan dat wanneer ik foto's bewerkt heb en een nieuwe (iets langere) naam heb gegeven en daarna upload naar Facebook, ik deze foto's gewoon kan zien op een Windows pc en op de Ipad.
Echter op Android tablets zijn ze dan niet zichtbaar.
Als ik de foto dan opnieuw open in een fotobewerkingsprogramma en opnieuw opsla zonder iets te wijzigen krijg ik ze wel op Facbook te zien.
Iemand bekend met dit probleem?
Foto's niet zichtbaar op Facebook met Android tablet
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Foto's niet zichtbaar op Facebook met Android tablet
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Foto's niet zichtbaar op Facebook met Android tablet
Vanavond werd ik geattendeerd op hetzelfde probleem door één van mijn FB bezoekers die mijn foto's niet kon zien.
Zelf gestest met hetzelfde resultaat. Via een browser wel foto's te zien, dus een FB app probleem zo te zien.
De FB app gedeïnstalleerd, opnieuw gedownload' en geïnstalleerd: Probleem opgelost.
Zelf gestest met hetzelfde resultaat. Via een browser wel foto's te zien, dus een FB app probleem zo te zien.
De FB app gedeïnstalleerd, opnieuw gedownload' en geïnstalleerd: Probleem opgelost.
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Foto's niet zichtbaar op Facebook met Android tablet
Even opnieuw geïnstalleerd en inderdaad, nu werkt het weer naar behoren.
Hartelijk dank.
Hartelijk dank.
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.