1.

2014 Bennekom-4968 by Spicy Faiz, on Flickr
2.

2014 Bennekom-4983-2 by Spicy Faiz, on Flickr
3.

2014 Bennekom-4984 by Spicy Faiz, on Flickr
(via een andere pc met internet explorer)
Ben ik niet met je eens. Je moet juist NIET je foto's verkleinen als je ze bij een storage platform als flickr neerzet. Dan beperk je jezelf alleen maar...Erpeewee schreef: Heb je de foto's verkleint tot max 1024/1280 voordat je ze bij flickr geupload hebt? Dat is noodzakelijk.
CaptainHook schreef:Ben ik niet met je eens. Je moet juist NIET je foto's verkleinen als je ze bij een storage platform als flickr neerzet. Dan beperk je jezelf alleen maar...Erpeewee schreef: Heb je de foto's verkleint tot max 1024/1280 voordat je ze bij flickr geupload hebt? Dat is noodzakelijk.
Flickr biedt juist keurige keuzemogelijkheden om in allerlei lagere resoluties, dan je origineel, je foto's te delen.
Ik zie standaard de volgende resoluties bij flickr om links van je foto's te sharen: square (75/150x75/150), thumbnails, small (iets van 200-300x100-150), medium (ergens tussen de 500-800x200-400), large (1k, 2k), original (de volle resolutie). M.a.w. keuze genoeg.
Dan ben ik benieuwd hoe jij het voor elkaar hebt gekregen. Ik kies de punaise, klik op het pull-down lijstje op een resolutie van 1024 x zzz, kopieer dan de code die ik in het kleine rechthoekig balkje zie. (en dan volgt bij het plakken de foutmelding op het forum dat het bestand te groot is)CaptainHook schreef:@Faiz: flickr heeft sinds een paar dagen idd eea veranderd. Maar de resolutiekeuzes zijn er nog steeds hoor.
Ik heb het gisteren en vanochtend nog gebruikt.Foto's geupload in enorme resoluties en gewoon kleinere versies via de diverse links in flickr ter beschikking stellen.