Vrijdag AS 12 okt havengebied Antwerpen (Doel)
Vrijdag AS 12 okt havengebied Antwerpen (Doel)
Ik ga AS vrijdag 12 oktober 2007 een wandeling/rondrit in het havengebied van Antwerpen doen.
Mocht iemand zin en tijd hebben om mee te gaan PM dan kunnen we wel wat afspreken.
In het havengebied vind je niet alleen industriële onderwerpen maar bijv. ook historische onderwerpen zoals oude windmolens, kerken van verdwenen dorpen of het oude vesting stadje Lillo wat een schril contrast is tussen alle zware petrochemische industrie.
Luc.
Mocht iemand zin en tijd hebben om mee te gaan PM dan kunnen we wel wat afspreken.
In het havengebied vind je niet alleen industriële onderwerpen maar bijv. ook historische onderwerpen zoals oude windmolens, kerken van verdwenen dorpen of het oude vesting stadje Lillo wat een schril contrast is tussen alle zware petrochemische industrie.
Luc.
Laatst gewijzigd door luc op vr okt 12 2007 11:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
jammer griep op visite
Hoi Luc, jammer dat ik het zo laat weet, had ik het eerder geweten, dan had ik de griep wel op een ander tijdstip gepland.
Maar een routebeschrijving lijkt mij wel interessant en misschien kan ik dan wel bij Gerrit aanhaken.
Groetjes George

Maar een routebeschrijving lijkt mij wel interessant en misschien kan ik dan wel bij Gerrit aanhaken.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik zou best willen, maar op zo korte termijn zie ik ook geen kans meer dat te regelen. Sluit me graag een andere keer aan, of met Gerrit en George mee.
Veel plezier en laat wel eea zien!
Groet, Cees
Veel plezier en laat wel eea zien!
Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Grote groeps meeting was ook niet echt de bedoeling en lijkt me zeker in het havengebied onpraktisch veel zaken liggen ver uit elkaar en je kunt jezelf eigenlijk alleen met de auto goed verplaatsen.
Voor mij is het weekeinde vaak een probleem. Ik werk dan vaak en wanneer ik dan een keer een vrij weekeinde heb is dat al snel volgepland.
Maar ik wil zeker wel een keer samen op pad gaan misschien in het weekeinde maar het zou bijv. ook op een avond een keer kunnen, dan pakken we gelijk ook het mooiere licht mee.
Luc.
Voor mij is het weekeinde vaak een probleem. Ik werk dan vaak en wanneer ik dan een keer een vrij weekeinde heb is dat al snel volgepland.
Maar ik wil zeker wel een keer samen op pad gaan misschien in het weekeinde maar het zou bijv. ook op een avond een keer kunnen, dan pakken we gelijk ook het mooiere licht mee.
Luc.
paparazzi schreef:Doordeweekse dagen vallen voor mij sowieso af, maar wellicht dat we in de toekomst samen 'n keer wat kunnen gaan shooten, jij woont tenslotte maar 'n paar km van mij vandaan, Luc
(aan grote groepsmeetingen doe ik pertinent niet, dus bij meer dan 3-4 deelnemers pas ik)
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Toch?

Gerrit
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
gezellig groepje
Lijkt mij een goed uitgangspunt Gerrit.
Maar niet iedereen is het zelfde
Wie weet kunnen we wat regelen op een tijdstip dat het anderen ook goed uitkomt.
Ik zie de routebeschrijving met belangstelling tegemoet.
Groetjes George
Maar niet iedereen is het zelfde

Wie weet kunnen we wat regelen op een tijdstip dat het anderen ook goed uitkomt.
Ik zie de routebeschrijving met belangstelling tegemoet.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Dat kan natuurlijk altijd! Doordat we toch in de buurt wonen vergt dat ook niet echt planning maar kunnen we elkaar overdag ff mailen als een van ons 'n idee heeft en 't weer zit mee en komt 't uit dan is dat mooi en komt 't niet uit, dan gewoon 'n andere keer.luc schreef: Maar ik wil zeker wel een keer samen op pad gaan misschien in het weekeinde maar het zou bijv. ook op een avond een keer kunnen, dan pakken we gelijk ook het mooiere licht mee.
Luc.

- Jolanda
- Clublid
- Contacteer:
Luc,
dat had ik nou leuk gevonden! Maar net vandaag is mijn man naar het buitenland vertrokken en kan ik geen oppas regelen voor de kleine. Daarbij komt nog dat ik onlangs begonnen ben met een fotocursus waarbij we binnenkort ook naar het havengebied in Antwerpen gaan ('s avonds).
Ik had het erg leuk gevonden om met een ervaren fotograaf deze ronde te maken, dus ik houd me zeker aanbevolen voor een volgende keer. En de route die je maakt, ben ik ook nieuwsgierig naar.
Veel plezier en hopelijk goed weer voor vrijdag! Laat je wat foto's zien op het forum?
Groeten
Jolanda
dat had ik nou leuk gevonden! Maar net vandaag is mijn man naar het buitenland vertrokken en kan ik geen oppas regelen voor de kleine. Daarbij komt nog dat ik onlangs begonnen ben met een fotocursus waarbij we binnenkort ook naar het havengebied in Antwerpen gaan ('s avonds).
Ik had het erg leuk gevonden om met een ervaren fotograaf deze ronde te maken, dus ik houd me zeker aanbevolen voor een volgende keer. En de route die je maakt, ben ik ook nieuwsgierig naar.
Veel plezier en hopelijk goed weer voor vrijdag! Laat je wat foto's zien op het forum?
Groeten
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
Ben niet zo'n groepsmens. Massale verjaardagen of andere feestjes laat ik ook aan me voorbij gaan als 't ff kan. Zie iemand liever in 'n klein gezelschap, dan heb je toch vaak 'n minder oppervlakkig contact en 't vreet minder energie.GdP schreef: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Toch?![]()

@Jolanda: zo te zien woon je ook dichtbij en wat ik aan Luc schreef geldt dus ook voor jou. Altijd leuk om 'n keertje met iemand samen in de omgeving er op uit te kunnen.