Valkenier met Harris Hawk deel 2

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Kaatje

Valkenier met Harris Hawk deel 2

Bericht door Kaatje » vr okt 12 2007 4:09 pm

Afbeelding

In overleg toch een flitser gebruikt, tadaa! Ik ben nog niet helemaal tevreden maar wel heel blij.

Groetjes,
Laatst gewijzigd door Kaatje op vr okt 12 2007 4:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

mikemix

Bericht door mikemix » vr okt 12 2007 4:12 pm

:wink:
Ik zie een blauwe lucht :)
Leuk, dat je met tips echt wat doet.

Kaatje

Bericht door Kaatje » vr okt 12 2007 4:15 pm

Ik ben ook echt blij met de tips hoor Mike! En je ziet, het heeft succes!
Alleen randjes, daar heb ik echt geen oog voor :oops: Ik zie het bij bepaalde foto's en ik vind het echt heel mooi, maar tot nu toe verziek ik het alleen. Maar ja, ik moet mezelf ook wel een beetje tijd geven, want tot een paar weken terug wist ik alleen maar van het groene knopje enzo en tot voorkort had ik niet eens een dslr en daarvoor heb ik jaren niet gefotografeerd. Dus al met al ben ik weer blij voor deze sessie met de valkenier, Yeahhhh!!!

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » vr okt 12 2007 4:24 pm

Deze is vele malen mooier dan je vorige :) en idd ik zie een blauwe lucht. Je hebt nog goed geflitst ook, want het valt niet eens op dat je geflitst hebt, dit bewijst maar eens dat ik gelijk had en de rest niet (in het vorige topic) 8) :D :twisted:
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Kaatje

Bericht door Kaatje » vr okt 12 2007 4:38 pm

@ Opgezetfan, Lekker ding ben je hoor, ik heb wel meer anders gedaan dan flitsen :P maar aan je smilies te zien snap je dat wel en ben je vast gewoon heel enthousiast ;-) Maar eerlijk is eerlijk, ik ben blij met het resultaat en zonder jouw hardhoofdige volhouden had ik dat waarschijnlijk niet gedaan!

EN, en en en en, ik ben wel enorm blij met je compliment :oops:

Chris Erbrink

Bericht door Chris Erbrink » vr okt 12 2007 4:47 pm

leuke foto van de valkenier, heb je gebruik gemaakt van een Omnibounce. :D

gr. chris

Kaatje

Bericht door Kaatje » vr okt 12 2007 4:50 pm

@ Chris: Nee, geleende SB 400 zonder omnibounce. En ook nog vrij direct gericht en dichtbij. Foto is gemaakt op 26mm.

iJoost

Bericht door iJoost » vr okt 12 2007 7:06 pm

Tja... Die andere vond ik toch spannender. Die vertelde bijna een compleet verhaal. Maar goed smaken verschillen.

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » vr okt 12 2007 9:23 pm

Goed gelukt Kaatje !! De kleuren komen veel mooier tot hun recht nu ..
NAS Buikpijn

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”