Vandaag eens een rondje Flevopolder gedaan want we hebben een zachte winter gehad en zoals in de tuin is alles vroeger. Zo ook de tulpenvelden. Jammer dat we vandaag vooral grijze lucht hadden.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Deze precieze lokatie weet ik niet, maar als je in de Flevopolder een beetje de hoofdwegen (N-wegen) volgt, kom je al snel wat van deze velden tegen. Maar ik vermoed dat tegen deze tijd de meeste velden al weer leeg dan wel gekopt zijn en de foto-opportunity al weer weg is.Niwreg schreef:Heb je nog info over de locatie's, ik bedoel waar het is?
Rij de weg Harderwijk > Lelystad en daar kom je de eerste velden tegen. Kruising N302-N305Niwreg schreef:Heb je nog info over de locatie's, ik bedoel waar het is?
Zou dan in ieder geval de Noord-Oostpolder opnemen in de route. Je kunt de "tulpenroute" downloaden in de eerder gegeven link. Maar ik zou inderdaad geen twee weken wachten. De tulpen waren nu best al ver heen zoals op de foto's is te zien.Niwreg schreef:Dank jullie voor de locatie info, nu maar hopen dat er nog tulpen staan.
Ik was eigenlijk van plan om aanstaand weekend daar rond te gaan kijken.