Tja, op en bij het nest?
Op Waarneming.nl is het plaatsen van dergelijke foto's verboden omdat broedende vogels enorm worden verstoord. Ik krijg hier dus geen goed gevoel bij, sorry.
Deze zit aan de kant van de weg op een industrie terrein met het gevaar dat dit nest bedolven kan worden onder gemaaid gras van de slootkanten. De foto's zijn vanuit de auto genomen.
Ik kom trouwens nooit op waarneming.nl (wist niet eens dat dat bestond) dus wat daar wel of niet verboden zou zijn zou ik dan ook niet kunnen weten.
Vermoedelijk ben ik daar niet de enige in
Maar als je gewoon je verstand gebruikt kan je lijkt mij dus gewoon een mooie serie foto's maken, en dat heeft Faya dus ook gedaan
Nikon D500
Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED \ Tamron SP 17-50 2.8 \ Tamron 70-300 4-5.6 Di VC USD \ Sigma 105 2.8 Macro \
Metz Mecablitz 44 AF-1 \ LowePro 202 AW \ Vanguard Alta Pro 263AT met Manfrotto 391RC2
Carry Speed FS-Slim Prime
Sandervb schreef:
Ik kom trouwens nooit op waarneming.nl (wist niet eens dat dat bestond) dus wat daar wel of niet verboden zou zijn zou ik dan ook niet kunnen weten.
D
Dat snap ik ook wel.
Het gaat om de reden van het verbod, n.l. het niet verstoren van broedende vogels, wat helaas maar al te vaak gebeurt.