De rest van de serie staat op mijn Flickr pagina

1.

Rotterdam by Roy Kersbergen, on Flickr
2.

3.

Roy Kersbergen schreef:Rotterdag
Mmww..wacht al 20 jaar op CS Arnhem. Voordat die een keer klaar is is CS Rotterdam al weer aan vernieuwing toe.JW17 schreef:En het nieuwe CS...
Die 17-55 was de mijne. Ben daar met Roy en buurman geweest. Maar ik doe hem niet weg..!!Fifty3 schreef:Mooie foto's bij Roy, uitstapje om eens te plannen, ik sta zelf op het punt om mijn Nikon 17-55 2.8 waarschijnlijk weg te doen ivm het gewicht en daarvoor een Tamron aan te schaffen, heb jij de versie zonder VC, en heb je veel verschil gemerkt in de foto's afgelopen weekend, omdat je beide lenzen bij je had, bvd voor je reactie.
mvg Math Gossens
Ik heb ook de Tamron gehad en ingeruild voor de Nikon. Ik vind de Nikon beter maar misschien is dat suggestie...Fifty3 schreef:Mooie foto's bij Roy, uitstapje om eens te plannen, ik sta zelf op het punt om mijn Nikon 17-55 2.8 waarschijnlijk weg te doen ivm het gewicht en daarvoor een Tamron aan te schaffen, heb jij de versie zonder VC, en heb je veel verschil gemerkt in de foto's afgelopen weekend, omdat je beide lenzen bij je had, bvd voor je reactie.
mvg Math Gossens