2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31 My favorite

32

33

34

35

36

37

38

Sorry voor de hoeveelheid foto's, maar de auto's zijn ook zo mooi

Die peugeot lijkt me wel wat. Maar die is slechts ontworpen om volgend jaar Le Mans op diesel te gaan winnen (hoewel ik de Spijker ook wel leuk vindt, en natuurlijk de Alfa.George Fennes schreef:Mooie Foto's Paul en heb je er zelf al een uitgezocht![]()
Groetjes George
Dit is de Dutch Design show in Eindhoven, gehouden door heel Eindhoven Dit gedeelte speelt zich af in het KLokgebouw op voormalig philips complex Strijp S.mikemix schreef:Dat kan Spijker er ook nog wel bij hebben...
Ik vind die Audi helemaal goed.
Waar was dit Paul? Inspirerende omgeving.
Je bedoelt de nieuwe Fiat 500? Nee de presentatie heb ik niet meegekregen. Maar ik vind het een zeer mooie auto.cat schreef:Het zijn idd veel foto's maar ik heb toch een keuze kunnen maken. Ik had eigenlijk al gehoopt dat zij erbij was. De 500 ! Heb je toevallig ook gezien hoe zij gepresenteerd werd? Mooi he?
groet Cat
Het is niet de fiets van Theo Bos, dit is een relatief nieuwe vinding waar echt alles van carbon is. Waarschijnlijk zelfs een stuk lichter dan die van Theo.daantje schreef:Doe mij die audi maar.
Als ziet die Peugeot er ook prachtig uit.
Wat is dat voor een fiets trouwens, is dat die carbon fiets van Theo Bos?
Dank je,GdP schreef:Het zijn mooie foto’s Paul.
Het heeft geen zien om ze hier allemaal te gaan zitten bespreken, want dan ben ik de hele nacht aan het typen. :mrgreen:
Met vr. gr.,
Gerrit
Denk ik niet. Bos rijdt op een baanfiets, zitten geen remmen op, geen versnellingen dus ook geen derailleurs, geen flippers voor je versnellingen, geen cassette, een enkele crank voor dus minder gewichtPaul Demo schreef:Het is niet de fiets van Theo Bos, dit is een relatief nieuwe vinding waar echt alles van carbon is. Waarschijnlijk zelfs een stuk lichter dan die van Theo.daantje schreef:Doe mij die audi maar.
Als ziet die Peugeot er ook prachtig uit.
Wat is dat voor een fiets trouwens, is dat die carbon fiets van Theo Bos?