Bedankt voor jullie reacties!
Kreeg net een belletje van mijn moeder of ze een print ervan kon krijgen. Komt inderdaad aan de muur te hangen.
Mijn conditie is toch nog beter dan ik dacht.

(En een beetje aan de gewichten hangen kan ook geen kwaad) Was ook versteld dat ik met 1/15e op 200mm (met VC aan

) nog zo scherp kon schieten. Ik was geknield met mijn steunende arm op een armleuning van een tuinstoel. Dit is wel 1 van de 25 die ik heb geschoten (ook spot on scherp). Deze komt uit de serie van 10 (zo uit het hoofd) die ik op ISO100 heb geschoten. De andere waren op ISO 1250. Dit was het juiste moment op de juiste plek.
En onze Nina is een beetje een kleine diva. Is niet zo groot, is nog ergens in de groei blijven steken (tis een 3 kilo katje), maar zeker niet minder stoer. Maar een super geschikte kat om foto's van te schieten. (haar grotere broer, letterlijk een stuk groter met zijn 6 kilo, probeert altijd in de lens te kruipen.
Ach Frank, meer dan 100x bekeken en (behalve jullie, Frankie en a van gastel) geen reactie, dan ga ik er maar vanuit dat niemand hier wat op te "zeuren" heeft (tikkie zus, tikkie zo etc) :mrgreen: (geen nieuws is goed nieuws, toch??

) Maar erg leuk om te horen dat jullie hier enthousiast over zijn, thanks!