Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Brrrr....winter Als ik naar jouw foto kijk krijg ik het al koud!
Met welk objectief gemaakt? Je sluitertijd had misschien iets korter moeten zijn voor wat meer scherpte? Wel een leuke plaat, misschien gezien de kleur wat voor de Kerst?
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Berichtdoor dirk-jan boon » za okt 27 2007 10:49 am
dat kan je zien met opanda exif :mrgreen: en met een D80 zo te zien , brrr wil je van te vorern effe meer waarschuwen krijg het er koud van , volgens mij zit er ook een beetje bokeh in de foto
er bestaat een antwoord op veel van uw vragen : Google
Het wordt een strenge winter met een hele lange vorstperiode. Ook een Elfstedentocht gaat mogelijk worden.
Jouw foto Hennie laat ons uitstekend zien wat ons o.a. te wachten staat. :mrgreen:
Gerrit, ik ben blij dat geluid eens te horen. Ik hoop op veel winsterse platen. Dan wordt eindelijk dat C02 geklets de kop ingedrukt.
Ben net een boek "de menselijke maat"aan het lezen. Dat gaat tegen de stroom van vandaag in. Geschreven door een wetenschapper die een ruimere blik heeft.
Ik hoop op een echte winter. Ook omdat ik het mooi vind.