Ballon Fiesta Barneveld 2014

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Plaats reactie
André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Ballon Fiesta Barneveld 2014

Bericht door André » di aug 19 2014 11:30 pm

Van 27 t/m 30 augustus is er weer het jaarlijkse ballon fiesta festijn in Barneveld. Dit jaar alweer de 32e editie.

Ik bezoek dit evenement al vele jaren en eigenlijk altijd 2 avonden per jaar. Een avond ga ik altijd foto's maken op het terrein en een 2e avond (eigenlijk altijd de laatste avond) ga ik buiten het terrein op een naast gelegen parkeer terrein foto's maken. Ik ben dan nooit de enige, want het is altijd gezellig druk op dat parkeer terrein.
Een echte aanrader dus. Tip, voor degene die ook vanaf het parkeerterrein foto's gaan maken. Neem brood en koffie mee en kom op tijd, dan ben je verzekerd van een mooi plekje.

http://www.ballonfiestabarneveld.nl

Afbeelding
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Jahoe
Clublid
Clublid
Contacteer:

Re: Ballon Fiesta Barneveld 2014

Bericht door Jahoe » di aug 19 2014 11:43 pm

Dat is toevallig, heb net een serie gepost van het festival in Grave van afgelopen weekend, en de ballon die op jouw foto staat (betty boop??) was er ook bij :)

Veel plezier, ik ben benieuwd. Ik had ook wel wat andere standpunten willen pakken met bijvoorbeeld de oude binnenstad van Grave op de voorgrond oid, maar daarvoor had ik te weinig tijd
D500 / Z6 en een hoop glas

Jumpjiving
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Ballon Fiesta Barneveld 2014

Bericht door Jumpjiving » di aug 19 2014 11:43 pm

Vorig jaar landden de specials in het weiland van mijn schoonzoon aan de A30
Die grote ballonnen willen ze niet te lang in de lucht houden als het weer niet optimaal is.
Hier mijn schoonzoon met mijn kleindochter en een buurjongen voor sneeuwwitje

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Komende evenementen”