eelco schreef:Hoi Pien,
Ik weet niet welk resultaat je in gedachten had, maar deze resultaten zijn zeker goed gelukt.
Zo te zien had je het geluk dat er weinig mensen waren.
Enige nadeel bij het fotograferen van dergelijke evenementen is dat het in stedelijk gebied is en dasrom veel omgevingslicht. Dit icm de verlichting van de kermis zelf en langere sluitertijden kunnen nogal eens overbelichting geven.
Maar volgens mij heb je dit kunnen beperken.
Met name foto 3 vind ik erg goed gelukt. Lekker dynamisch en mooie effecten.
Foto 5 vind ik op zich ook erg mooi, maar was denk ik sterker geweest als je je alleen op het bewegende deel had gericht. De voorgrond vind ik nu hinderlijk aanwezig zonder meerwaarde.
Verder heb je mij nu ook op een idee gebracht om weer eens over een kermis te lopen.
Bedankt daarvoor!
Groeten,
Eelco
hallo eelco bedankt voor jou complimenten dat doet me toch wel even goed hoor
heb nu 3 mooie foto's ingelijst en hangen nu aan de wand te pronken ( nr 3 nr 4 en nr 6) heb mooi zwart passe partout op maat laten maken en 3 de zelfde lijstje gehaald ( aluminium kleur ) en klaar zijn mijn eigen kunstwerkjes en een hoop leuk reactie op gehad.
volgende keer weer oefen op rond draaiende dingen bv zo iets van nr 5 of het reuzenrad ( die stond er niet ) dan wil ik proberen om het geheel helemaal rond te krijgen ( langer stuitertijd 5 sec of zo ).
graag gedaan dat ik je op een idee breng zie de foto's wel een keertje verschijnen van je en zeker bedankt voor jou tip.
gr paulien.
Een foto moet naar gekeken worden, niet over verteld worden.
Elliott Erwitt, Amerikaans fotojournalist (1928)