In mijn voorstel-thread (Deze dus) werd door verschillende mensen aangegeven benieuwd te zijn naar foto's.
Wel, hier de eerste resultaten van mijn Nikon. Eigenlijk het plaatsen niet waard, maar een beetje zelfspot moet kunnen nietwaar?

Ik ben namelijk zo dom geweest om niet goed op te letten bij het terug wikkelen van de film. Ik dien daarvoor een palletje in te drukken en een knopje te verschuiven. Het was mij echter ontschoten dat die knop ook vastgehouden moest worden! Dat heb ik dus niet gedaan. Dus toen ik dacht klaar te zijn en de film uit het toestel wilde halen, was die niet terug gewikkeld. Resultaat: een kapot gedraaide rol en licht op de film.

En dan nog iets: ik was zo blij met mijn 135mm f/2.8 objectief. Achteraf blijkt die helemaal niet goed te zijn. Als ik bijvoorbeeld focus op een onderwerp wat 5 meter van mij afstaat, geeft de schaalverdeling op het objectief aan dat het 2 meter is. Dat ontdek ik nu achteraf, nu ik de resultaten gezien heb... Nu weet ik niet of ik daar een nieuwe voor haal, binnenkort komt er een 85mm f/2.0 in de collectie namelijk

Onderstaande foto's zijn gemaakt met de 28mm f/2.0, veelal op f/2.0. iets wat ik maar eens wat minder moet gaan doen, gezien het resultaat

Anyway, hier zijn ze

[align=center]Dit stel, vooral de eerste twee, vond ik goed gelukt (ondanks dat het kiekjes zijn)

Onderstaande foto's, behalve de laatste, heb ik gemaakt met het oog op het herfst-topic. Ik plaats ze er maar niet

En een foto om te laten zien wat het resultaat van de 135 is...

[/align]
Maar... ik heb al weken m'n digitale niet in handen gehad, en dat blijft nog wel even zo