Hallo,
Ik heb een Triggerset, de Hahnel Combi TF en die gebruik ik in combinatie met de Nikon SB-700.
Nu heb ik er afgelopen weekend eenzelfde flitser bijgekocht en dus heb ik ook een tweede ontvanger voor mijn triggerset besteld. (Bij Kamera Express)
Nu ik hem vandaag thuisgestuurd kreeg heb ik hem erop gezet en hij doet het perfect.
Maar nu komt het, tot mijn verbazing zag ik daarna pas dat het een ontvanger voor Canon is ipv Nikon.
Ik heb naar de contactpuntjes gekeken en die zitten anders dan bij mijn oude ontvanger, die wel voor Nikon is.
Mooi dat ie het doet natuurlijk, maar weet iemand misschien hoe dit kan?
Ontvanger Hahnel combi TF van Canon op SB-700
- Rluijsterburg
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ontvanger Hahnel combi TF van Canon op SB-700
Nikon D810, battery pack Nikon MB-D12, Nikon AF-S 24-70 f2.8G, Nikon AF-S 70-200 f2.8G VR 2, Nikon AF-S 85 f1.4G, Nikon 105mm f2.8G VR micro, Sigma 100-300 f4 APO IF, 2x SB-700, SB-910 en nog wat meer leuk speelgoed
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Re: Ontvanger Hahnel combi TF van Canon op SB-700
Als je als basis trigger gebruikt wordt alleen het middelste contact gebruikt en zou het dus gewoon kunnen werken.
Ik neem aan dat TTL en HHS niet werken?
Ik neem aan dat TTL en HHS niet werken?
Fin.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Ontvanger Hahnel combi TF
Beste R,
Ik zou even een belletje/mailje plegen met KamExpress, wellicht is er bij het verpakken een foutje gemaakt.
Groeten, Gijs
Ik zou even een belletje/mailje plegen met KamExpress, wellicht is er bij het verpakken een foutje gemaakt.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Rluijsterburg
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Re: Ontvanger Hahnel combi TF van Canon op SB-700
TTL werkt sowieso niet met dit setje.
Nikon D810, battery pack Nikon MB-D12, Nikon AF-S 24-70 f2.8G, Nikon AF-S 70-200 f2.8G VR 2, Nikon AF-S 85 f1.4G, Nikon 105mm f2.8G VR micro, Sigma 100-300 f4 APO IF, 2x SB-700, SB-910 en nog wat meer leuk speelgoed