RVK schreef:Ik zou zeggen kijk eens in de shop onder activiteiten
RVK
Had ik al gekeken, maar ik zag daar alleen activiteiten in een vorm van ontmoeting op een bepaalde locatie waar men hun zelfde interesse kunnen delen.
Lijk me zeker heel interessant om daar eens aan mee te doen, maar is het gebruikelijk dat ik als beginneling daar ook vragen gaat stellen?
jettiny schreef:Vorige week nog iemand gesproken die dacht voor 900 Euro een hele goede opleiding te krijgen bij een fotovakschool in Brabant, nou die deed me even een boekje open zeg !!
Was absoluut geen aanrader, ik achteraf blij dat ik dat niet gedaan heb, ik was voornemens dat ook te gaan doen.
Vrgr
Tiny
Vandaag ook het een en het ander van zulk soort opleidingen gehoord, was niet erg positief, prijs was niet over gesproken, €900,- is redelijk inderdaad.
Vandaag de workshop van Henk Kloosterhuis gedaan, zeer aardige man met een koffer vol ervaring en mooie herinneringen.
Geweldig om naar te luisteren, kan nog wel een hele dag naar hem luisteren.
Heel veel dingen opgestoken en een lamme arm van het schrijven

Ik heb ook nog heel veel vragen opgeschreven die op gekomen zijn tijdens de workshop, ik kon niet alles vragen want de andere mensen hebben natuurlijk ook recht op aandacht.
Belangrijkste begrijp ik wel heel wat meer maar in detail is niet alles 100% duidelijk.
Dit geeft ook niet echt want ik kan nu wel veel gerichter op Google zoeken en of hier vragen, voor de workshop zag ik de bomen niet door het bos.
Ik heb er zeker wel wat aan gehad.
Wat wel jammer is dat de parkeer kosten €45,- was, ik kan niet zeggen dat dit normaal is, gemeente Amsterdam weet wel hoe ze moeten rekenen.