Voor alle zekerheid toch nog maar even gebeld; helaas berust e.e.a. op een misverstand.

Leuk geintje van konijnSlechts enkele dagen na bestelling van de D300 bericht ontvangen van "konijn" dat ik mijn camera kan komen ophalen!!
Zo, dat is een kleine € 15.000,00 aan handel, het is nogal niet wat. Mooi setje hoor.koenkuipers schreef:Als ik me niet vergis heeft hij een nieuwe 17-55, nieuwe 70-200, en nieuwe 200-400 besteld... Hij maakt de stap vanaf de D200, en daarop heeft hij diezelfde objectieven, maar dan DX formaat...
Dus nu word 't flink slepen... Met veel mooie spulletjes...
Edit: Ik weet eigenlijk niet zeker welke objectieven hij heeft besteld, dit is wat ik via via heb vernomen... Ik weet alleen zeker dat hij de D3 heeft besteld, en 3 nieuwe objectieven... Welke weet ik dus niet zeker, ik zal het eens navragen
a90 schreef:Zo, dat is een kleine € 15.000,00 aan handel, het is nogal niet wat. Mooi setje hoor.koenkuipers schreef:Als ik me niet vergis heeft hij een nieuwe 17-55, nieuwe 70-200, en nieuwe 200-400 besteld... Hij maakt de stap vanaf de D200, en daarop heeft hij diezelfde objectieven, maar dan DX formaat...
Edit: Ik weet eigenlijk niet zeker welke objectieven hij heeft besteld, dit is wat ik via via heb vernomen... Ik weet alleen zeker dat hij de D3 heeft besteld, en 3 nieuwe objectieven... Welke weet ik dus niet zeker, ik zal het eens navragen![]()
Ik denk alleen dat hij vast geen 17-55 zal kopen. Daar kun je niet heel veel mee op de D3. Hij zal wellicht de 24-70 bedoelen, dat is wel een mooi objectief !
En jij weet nog niet wat ik in bestelling heb staanyoyo schreef:a90 schreef:Zo, dat is een kleine € 15.000,00 aan handel, het is nogal niet wat. Mooi setje hoor.koenkuipers schreef:Als ik me niet vergis heeft hij een nieuwe 17-55, nieuwe 70-200, en nieuwe 200-400 besteld... Hij maakt de stap vanaf de D200, en daarop heeft hij diezelfde objectieven, maar dan DX formaat...
Edit: Ik weet eigenlijk niet zeker welke objectieven hij heeft besteld, dit is wat ik via via heb vernomen... Ik weet alleen zeker dat hij de D3 heeft besteld, en 3 nieuwe objectieven... Welke weet ik dus niet zeker, ik zal het eens navragen![]()
Ik denk alleen dat hij vast geen 17-55 zal kopen. Daar kun je niet heel veel mee op de D3. Hij zal wellicht de 24-70 bedoelen, dat is wel een mooi objectief !
Jij kan het weten...![]()
(jaloerse ikke...)
a90 schreef:En jij weet nog niet wat ik in bestelling heb staanyoyo schreef:a90 schreef: Zo, dat is een kleine € 15.000,00 aan handel, het is nogal niet wat. Mooi setje hoor.![]()
Jij kan het weten...![]()
(jaloerse ikke...)