Van de week mezelf gekieteld

met de aanschaf een andere camera, een gebruikte D7000 aangeschaft. Ik was eigenlijk van plan een nieuwe camera te kopen...de opvolger van de D7100. Maar de opvolger laat nog even op zich wachten (ik had gehoopt dat deze op de photokina gepresenteerd zou worden) en toen kwam ik een nette aanbieding op marktplaats tegen. Mijn eerste dslr een D70s heb ik nog steeds en vind ik een fijne camera maar wil graag betere prestaties bij minder licht. Ik had al een keer een D80 aangeschaft maar die vond ik niets beter dan de D70s en na een goed aanbod (een stuk meer dan wat ik ervoor betaalde

) heb ik die al snel weer verkocht.
Ik heb er nog maar even mee gespeeld maar ben er al wel achter dat ik niet gelijk vriendjes ben met het focus systeem, dat is wel even wennen. Voorlopig heb ik het focus veld op center gezet....maar naar mijn idee maak ik nu geen gebruik van de vele focuspunten, en dat lijkt me niet de meest logische keuze.
ps. aan de bovenkant van de camera zitten twee haakjes om een neckstrap aan te klikken, kunnen die er ook af?
Still learning.....