Kom maar met kritiek:
1

2

Gr Hans
Heeft ie met een 17-55 gedaan..... 'k stond ernaast...daantje schreef:Erg goede platen, goed belicht en lekker veel contrast.
Zo te zien met de d200 geschoten op ISO 100, maar met welke lens?
Ben ik het mee eens. Kwam daar achteraf ook achter. Moesten weer verder lopen van onze stadsgids!!!mikemix schreef:Foto 1 is prachtig, mooie Nikon kwaliteit, echter vind ik het jammer dat de achtergrond ook scherp is.
Persoonlijk vind ik het mooier als het onderwerp alleen scherp is (de 2 mannen).
Dat rokende nonchalante van die rechter maakt het beeld af maar zou sterker naar voren gekomen zijn als de achtergrond onscherp was IMO.
[edit] ik zie nu dat hij op f:6.3 is geschoten op 45mm.
Schiet in het vervolg ook 1 op 2.8 of 4.0 en als de ruimte het toelaat op 55mm, kan makkelijk met deze lens.
hans1956 schreef:Ben ik het mee eens. Kwam daar achteraf ook achter. Moesten weer verder lopen van onze stadsgids!!!mikemix schreef:Foto 1 is prachtig, mooie Nikon kwaliteit, echter vind ik het jammer dat de achtergrond ook scherp is.
Persoonlijk vind ik het mooier als het onderwerp alleen scherp is (de 2 mannen).
Dat rokende nonchalante van die rechter maakt het beeld af maar zou sterker naar voren gekomen zijn als de achtergrond onscherp was IMO.
[edit] ik zie nu dat hij op f:6.3 is geschoten op 45mm.
Schiet in het vervolg ook 1 op 2.8 of 4.0 en als de ruimte het toelaat op 55mm, kan makkelijk met deze lens.![]()
Gr. Hans