tamron 10-24 gebruikers ervaring
- Lex
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
tamron 10-24 gebruikers ervaring
Geachte forum leden,
Heeft iemand ervaring met de Tamron 10-24 F 3,5-4,5?
Uit testen komt het objectief er niet zo goed uit, misschien dat het in de praktijk mee valt.
ik ben meer een tele en macro fotograaf, maar soms kom ik wel eens in een situatie dat ik denk, had ik maar..
Dit objectief is nu nieuw te koop bij de MM voor 199 euro. Niet veel geld, maar toch te veel als het "niets" is.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Vriendelijke groet,
Lex
Heeft iemand ervaring met de Tamron 10-24 F 3,5-4,5?
Uit testen komt het objectief er niet zo goed uit, misschien dat het in de praktijk mee valt.
ik ben meer een tele en macro fotograaf, maar soms kom ik wel eens in een situatie dat ik denk, had ik maar..
Dit objectief is nu nieuw te koop bij de MM voor 199 euro. Niet veel geld, maar toch te veel als het "niets" is.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Vriendelijke groet,
Lex
Nikon D 500, Tamron SP90 2.8 1:1 macro USD Di, Nikkor 80-400 4.5-5.6 G ED en Nikkor 16-80mm 1:2.8-4e ED
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: tamron 10-24 gebruikers ervaring
Je zou even hier kunnen kijken Photozone. Weliswaar weer een test, maar op de laatste pagina ook een zooitje real world plaatjes. Ze wegen over het algemeen in hun oordeel niet alleen de harde cijfers maar ook hoe bruikbaar een lens werkelijk is mee.
- ben42
- Moderator
Voor 199 lijkt mij dit een voordelige lens.
Meeste foto's komen nooit van het scherm af en dan lijkt mij de kwaliteit meer dan voldoende.
(Schermen zijn momenteel meestal 1920 bij 1080).
Wil je inzoomen op de foto dan kun je beter een andere lens gebruike.
Het lijkt mij dus een goede koop.