@Frank B: de vertekening was me nog niet opgevallen! Is dat een fout van de lens of camera? Of een veel voorkomende kwaal bij de 36-72? Niets aan gedaan na het scannen trouwens. Kan ook dat de foto niet goed in de scanner zat, ik zal thuis even kijken of de afwijking ook te zien was op de foto.
@Reneo57 & @Hans de Wit: toren zit er inderdaad niet op! Moest ook even goed kijken naar de foto, dacht dat ik gek werd.. maar inderdaad, het hoort zo
@Frankie: haha ja ik snap het wel.. Digitaal is natuurlijk verdomd handig, hoewel een hoop 'diehard analogefans' er niet aan willen hoorde ik. Het heeft wel wat, dat analoog..
@Jaap Driest: Ik gebruik de Nikon F1 met Nikkor 36-72mm. Ik heb de Tri-X 400 van Kodak gebruikt en laten ontwikkelen bij Kamera Express. Helaas heeft mijn vader de doka weggedaan maar ik zou graag zelf willen ontwikkelen. Mochten er nog aanraders zijn op het gebied van ontwikkelaars of winkels die dat doen; graag! Ik weet alleen niet of er veel verschil zit in ontwikkelaars? Wat maakt de een beter dan de ander?
Nikon D850 + Sigma ART 85mm 1.4 + Nikon 70-200mm f/2.8 VRII. Voor al uw hondenplaatjes.
Rifle shooter | Nikon Shooter.