Ervaringen Nikon foto app?
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ervaringen Nikon foto app?
Ik ben van plan de D7100 te kopen en nu zag ik dat er ook een app is die via wifi verbinding kan maken. Het lijkt me namelijk handig om mijn foto's naar mijn ipad te kunnen downloaden. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik had vroeger een panasonic die ook wifi en een app had.. maar dat was verschrikkelijk traag en je kon maximaal 10 foto's per keer overtoeteren.. wat zijn de ervaringen met de nikon app?
Re: Ervaringen Nikon foto app?

http://dslrdashboard.info/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumlid
Zover ik kan zien ondersteunt deze geen ipad.. en los daarvan.. ik wil alleen maar foto's downloaden..
Ik heb in het verleden de camera connection kit gehad.. maar als het via wifi kan is dit handiger omdat het dan ook naar de iphone werkt..
Ik heb in het verleden de camera connection kit gehad.. maar als het via wifi kan is dit handiger omdat het dan ook naar de iphone werkt..
Laatst gewijzigd door Cyrus op za feb 28 2015 5:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd
Reden: Onnodige quote verwijderd
Idd, dslrdashboard ondersteunt 'slechts' Win 32bit, Win64bit, Linux 32- en 64bit, Android ARM, Android X86, OSX x64.
http://dslrdashboard.info/downloads/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dslrdashboard.info/downloads/" onclick="window.open(this.href);return false;
- jacobus
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Heb je toch op de d7100 een mogelijkheid nodig op WiFi uit te sturen?
Marcel
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Marcel
Sony RX100 Mark4
- JerryBig
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Heb hem van de week uitgeprobeerd met mijn D750. De D750 heeft ingebouwde WIFI en dat werkt erg handig.
De app is zeer minimalistisch. Je kunt foto's op je tablet/phone (alleen Android geloof ik) bekijken, maar ook de foto's op je camera. Verder kun je de camera af laten drukken en meer niet. Aanpassingen van diafragma, sluitertijd etc kunnen alleen op de camera worden gedaan en volgens mij niet in de app. Wat dat betreft is DSLRdashboard een betere keuze, alhoewel deze het vooralsnog niet doet met de WIFI van de D750.
De app is zeer minimalistisch. Je kunt foto's op je tablet/phone (alleen Android geloof ik) bekijken, maar ook de foto's op je camera. Verder kun je de camera af laten drukken en meer niet. Aanpassingen van diafragma, sluitertijd etc kunnen alleen op de camera worden gedaan en volgens mij niet in de app. Wat dat betreft is DSLRdashboard een betere keuze, alhoewel deze het vooralsnog niet doet met de WIFI van de D750.
V1 + J5 + D750 en kilo's aan glaswerk
-
- Forumlid
Inderdaad.. ik zie nu dat de 7100 geen wifi heeft.. tenzij je een optionele adapter koopt..jacobus schreef:Heb je toch op de d7100 een mogelijkheid nodig op WiFi uit te sturen?
Marcel
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Volgens mij moet een Wifi flashcard kunnen.