Hier een selectie van de vangst. De foto's die ik zwart-wit gehouden heb. Natuurlijk is er nog veel meer te zien op mijn Flickr pagina...
1. Deze kerel was te dronken om te lopen. Hij kon amper de "heuvel" omhoog lopen!

2. Het boek schijnt hier echt in het gezicht van de dame. Niets extra aan hoeven zetten!

3. Even pauze!

4. Even aan getwijfeld of ik deze in kleur zou houden, maar hij werkt prima in zwart-wit!

5. Als jullie er toch al voor staan, dan fotografeer ik graag even mee! :duimop:

6. Ik was het Waterlooplein, toch een van mijn hotspots, al helemaal overgelopen en had echt nog niets gezien dat ook maar leek op een leuk plaatje. Bizar. En toen zag ik dit bij het langslopen. Geen reden tot klagen meer!

7. De hele dag alleen met de 23mm gefotografeerd (35mm FF). Maar tijdens een bakkie thee even de X-E1 gepakt waar de 56mm (84mm FF) al op zat "voor het geval dat". Een duidelijk "geval dat"! Diafragma f/1.2 trouwens.

8.Gewoon ervoor gaan staan en een foto nemen. Kan gewoon in Amsterdam!

9. Ze blijven het proberen.

10. De dames hoorden niet bij de saxofonist, maar vermaakten zich prima!

11. Het regende echt flink onderhand. Men wordt daar niet vrolijk van...

12. Paraplu's zijn best leuke dingen als je straatfoto's maakt. In ieder geval sfeerverhogend...

13. Heerlijk toch! Een familie uit Twente had een regenachtige dag uitgekozen in Amsterdam.

14. Veel regen, te weinig paraplu's.

15. Ah ja. Het waaide ook flink!

Tot zover mijn selectie. Later wellicht nog wat plaatjes in kleur...