Wie o wie
Wie kan mij helpen krijg het niet gevonden welke map ik kan gebruiken voor camera profielen op een Mac gebruik PS CC 2014
Doe het als volgt:
Finder /Ga/Bibliotheek/Applicatie Support/Adobe/CameraRAW/CameraProfiels
Alvast bedankt
CameraWim
Camera profielen CC
- CameraWim
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Camera profielen CC
Is er niemand die mij verder kan helpen??? 

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
computer/macHD/bibliotheek/application support/adobe/adobe camera raw/camera profiles/camera
dat moet werken
dat moet werken
Nikon F80, 28 mm 2.8 AF-D
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dit is mijn link, wel in het Engels zoals je ziet, weet dus even niet hoe het precies in het NL heet.
MacintoshHD/Users/marceljklein/Library/Application Support/Adobe/CameraRaw/CameraProfiles
MacintoshHD is de naam van mijn harde schijf
User is mijn naam natuurlijk.
Een andere mogelijkheid is via Lightroom zelf. Je gaat dan naar voorkeuren en dan naar tabblad presets. Klik dan op Show Lightroom presets folder. Er wordt dan een scherm in Finder geopend en dan zie je ook de map CameraRaW. Klik je daar op dan zie je de map CamereProfiles.
MacintoshHD/Users/marceljklein/Library/Application Support/Adobe/CameraRaw/CameraProfiles
MacintoshHD is de naam van mijn harde schijf
User is mijn naam natuurlijk.
Een andere mogelijkheid is via Lightroom zelf. Je gaat dan naar voorkeuren en dan naar tabblad presets. Klik dan op Show Lightroom presets folder. Er wordt dan een scherm in Finder geopend en dan zie je ook de map CameraRaW. Klik je daar op dan zie je de map CamereProfiles.