Tamron 150-600

Discussies over superzoom objectieven zoals de 18-200 mm of 28-300 mm
Plaats reactie
RvDam
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Tamron 150-600

Bericht door RvDam » do mei 07 2015 5:47 pm

Hallo,

Ik ben de laatste anderhalf jaar intensief bezig met sport fotografie. Met name wedstrijden uit de korfbal league. Nu wil ik graag volgens seizoen ook rugby en voetbal wedstrijden gaan fotograferen. Ik lever de foto's aan kranten.

Mijn langste lens is op het moment de Nikon 70-200 die uitermate geschikt is voor de korfbal wedstrijden in de zaal. Voor de rugby en voetbal wedstrijden zal 200mm waarschijnlijk te kort zijn en ben ik op zoek naar een langere lans, zonder een zeer grote investering te doen.

Mijn oog viel op de Tamron 150-600. De reviews die ik op internet lees zien er goed uit en ik denk dat dit wel een goede lens voor me is. Maar ik wil het graag in de praktijk ervaren. Helaas is deze lens nergens te huur.

Wie heeft deze lens in bezit en zou deze voor een dagje aan mij willen verhuren. Ik ga zaterdag mijn eerste voetbel wedstrijd fotograferen (ik weet het, een beetje kort dag) en zou dit graag een met deze lens willen doen om te kijken of het wat voor me is. He liefst iemand in de regio Leiden - Den Haag. Natuurlijk zal ik de lens met de grootste zorg behandelen en eventuele schade zal ik op mij nemen.
Gelieven mijn foto's niet bewerken.....

RvDam
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Tamron 150-600

Bericht door RvDam » do mei 07 2015 6:53 pm

Of een 80-400 van Nikon? Volgens mij agent is 400mm genoeg voor een voetbalwedstrijd.
Gelieven mijn foto's niet bewerken.....

Plaats reactie

Terug naar “Superzoom”