Capture NX tutorials
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Capture NX tutorials
Beginnende NX gebruikers kunnen misschien profijt hebben van deze tutorials http://nikonimaging.com/global/products ... movies.htm
Jur
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Jammer dat het in het engels is, met mijn steenkoolengels soms moeilijk te begrijpen en te verstaan! Nikon Nederland “tips en trucs voor Capture NX†alles in het engels. Natuurlijk weet ik ook dat het allemaal truckjes zijn waar je na een tijdje bij je zelf zeg “natuurlijk, dat is logisch†Capture NX vind ik een dijk van een programma. Afgelopen zaterdag een seminar bezocht via bird-/neder-pix over RAW. Waar je het gemak van het schieten in RAW en de na bewerkingen dmv NX en Lightroom programma’s oa duidelijk naar voren ziet komen.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Dat is inderdaad balen voor je maar vanuit Nikon-standpunt begrijpelijk.Peter Artz schreef:Jammer dat het in het engels is, met mijn steenkoolengels soms moeilijk te begrijpen en te verstaan!
Dit is trouwens een van de redenen waarom ik overweeg mijn beeldbewerkingssoftware (Capture NX en PSE 5.0) naar Engels om te zetten.
Bijna alle interessante tips op het web en in tijdschriften zijn in het Engels en nu moet ik iedere keer de vertaalslag maken van Engelse termen naar Nederlands terwijl de Engelse termen volledig ingeburgerd zijn.