Foto 2 f 5 1/60 iso 400 145 mm

Foto 3 f 8,0 1/125 iso 100 70 mm

Foto 4 f 5,6 1/60 iso 400 300 mm

Viel niet mee met zulke omstandigheden maar ik heb het geprobeerd..
Groetjes William
Klopt, dat was/is inderdaad een mooie juffrouw die als enige contact met de fotograaf maakte.PatrickP schreef:Er was bij een klein standje een wonderschone donkere dame, maar daar mocht niet geflitst worden omdat dan de studiolampen meeflitsten. Erg jammer... geen foto van.
Daar kwam bij, ter verdediging, dat ik de moed niet meer op kon brengen me daar ook nog naar voren te wurmen.Skippy schreef:Klopt, dat was/is inderdaad een mooie juffrouw die als enige contact met de fotograaf maakte.
Wel jammer dat ze heel beweeglijk was en nooit langer dan 1 seconde een pose vasthield.
Ik denk dat ze van de overdosis aandacht onrustig werd, heel begrijpelijk hoor.
Overigens was ze met studiolampen goed belicht dus in principe kon je zonder flitser werken als je de iso wat omhoog gooide.
Deze is gemaakt bij die kleine stand waar je het over hebt.Bij welke stand heb je die gemaakt?
Hoi William, dit is mijn poging. Het blijft een slecht belichte opname!!william schreef:Deze is gemaakt bij die kleine stand waar je het over hebt.Bij welke stand heb je die gemaakt?
Ik was op zondag een van de eerste die deze wonderschone donkere dame voor de lens had.
Ik moest mijn camera instellen op f8 125 sec iso 100 alleen ik vond die foto`s niet zo goed.
Naar mijn mening is er iets niet goed gegaan qua belichting daarom heb ik ze niet gepost maar ik zal het alsnog doen om hier iets van te leren.
Ik heb geprobeerd om de foto iets op te knappen maar ik ben daar niet zo`n ster in , weet zeker dat er hier zijn die dat veeel beter kunnen dan ik.
Groetjes William
orgineel
bewerkt