De Put schreef:Knap hoor Patrick,
1. Heel mooi gelukt en vooral omdat je haar 'losgekregen' hebt uit de hectiek waar ze zich in bevond. Compositie vind ik minder omdat haar knie niet echt flateus over komt. Ik zou de motor en knie wegcroppen en een stuk dijbeen over laten.
2. Mooi gelukt, ik vond dit persoonlijk schitterend om naar te kijken
3. Vind ik persoonlijk de minste. Vrij hard licht, gemaakte glimlach, matige compositie, jammer van die eeltplek op haar elleboog.
4. Geen kritiek, hele leuke foto, mooi gebruik van scherptediepte!
Dank je De Put. Die knie van foto 1 wegcroppen vond ik jammer. Nu kan je nog zien dat ze op een motor zit, dan ben je dat helemaal kwijt. Dat ze geen mooie knieen heeft (of lijkt te hebben, net als haar buik die bij anderen ook niet echt flatteus was) is natuurlijk jammer. Ik kan het vast wel wat wegwerken, maar het was natuurlijk wel de realiteit. Moeilijk!
Leuk trouwens te zien dat jij foto 3 de minste vindt, terwijl anderen die juist de beste vinden. Hij is inderdaad wel wat standaard/saai, en wellicht had ik het licht wat zachter kunnen maken (beter nog; dat hadden ze daar mogen doen!), maar ik heb ze alleen door LightRoom heengetrokken, en daar ben je beperkt tot het broodnodige.