Wellicht hier iemand op het forum die de oplossing heeft op mijn vraag.
Ik ben op zoek naar een fotoboek app. voor Android/Ios en misschien ook wel Windowsphone. Maar in ieder geval voor Android & Ios.
Wat zoek ik.
Het moet een fotomap zijn die centraal wordt beheerd en op de diverse mobiele apparaten als tablets getoond moet kunnen worden tijdens een verkoopgesprek. De gedachte is een overzicht zoals een gewoon fotoboek met ca. 4 foto's en dan al bladerend de overige bekijken. Wanneer je bent aangekomen bij die ene foto dan daar op kunnen klikken en uitvergroten.
Op deze wijze beschikken alle mensen over dezelfde foto’s welke we kunnen uitbreiden met mooie nieuwe foto’s en oude weer laten vervallen.
De gedachte is om zo'n 200 foto's in deze map te stoppen.
Misschien voor alle duidelijkheid het is de bedoeling dat de foto's op elke mobiel apparaat staan omdat bij klanten veelal geen gebruik kan worden gemaakt van WiFi en de data verbinding te traag is om even snel het boek door te bladeren. Dus bijvoorbeeld 1x/maand een keer de catalogus synchroniseren.
Fotoboek app.
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Fotoboek app.
Laatst gewijzigd door jan op wo okt 07 2015 5:36 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
- justme
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Re: Fotoboek app.
flickr app?
- Sandor Gora
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Dropbox ? Op computer, tablet en smartphone. Eventueel de fotomap in een team onderbrengen zodat het naar alle deelnemers gesynchroniseerd wordt en centraal beheerd kan worden.
- Bert vD
- Nieuwsbrief Redactie
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Evernote premium misschien? Dat is de abonnementsvorm. Iets van 40€ per jaar. 10gb opslagruimte. Zowel in de cloud als op elk gewenst apparaat.
Groet Bert
Groet Bert
Groet Bert