Verzamel Nikon D3 gebruikers, laat eens zien wat er kan!
Verzamel Nikon D3 gebruikers, laat eens zien wat er kan!
Aan iedereen met een Nikon D3, om de kwaliteit van deze camera te bewijzen, post hier de mooiste foto’s die je heb genomen met je D3, als ik alles moet geloven moet die camera een beauty in detail, hoge iso-waarden en lage of geen ruis zijn, ik kan niet wachten, ben erg benieuwd.
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hier een testje op ISO 3200 gemaakt met een 85 1.4 op 1.4 1/320e sec.

klik hier voor een grote versie
Wat me opvalt is dat je foto's kunt maken met aanvaardbare sluitertijden die lichter zijn dan wat je ogen waarnemen en dat is best even wennen kan ik zeggen.

Wat me opvalt is dat je foto's kunt maken met aanvaardbare sluitertijden die lichter zijn dan wat je ogen waarnemen en dat is best even wennen kan ik zeggen.

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Dat is mooi gelukt Michael!a90 schreef:Hier een testje op ISO 3200 gemaakt met een 85 1.4 op 1.4 1/320e sec.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
errug mooi en goed
Als ik dit zo zie, dan gaat het bij mij wel kriebelen hoor en is mijn D80 maar een armzalig stukje speelgoed
Maar helaas ligt een D3 nog niet binnen handbereik
Maar van harte gefeliciteerd Michael, je hebt een hele mooie camera en evenzo mooie stukjes glas erbij.
Laar maar wat meer zien zou ik zeggen, dan kunnen wij allemaal kwijlen achter het toetsenbord
Groetjes George

Maar helaas ligt een D3 nog niet binnen handbereik

Maar van harte gefeliciteerd Michael, je hebt een hele mooie camera en evenzo mooie stukjes glas erbij.
Laar maar wat meer zien zou ik zeggen, dan kunnen wij allemaal kwijlen achter het toetsenbord

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken