AF problemen D300 ?
AF problemen D300 ?
boekie
-
- Forumlid
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
grote stap voorwaarts
Bob ben jij van een D40 naar een D300 overgestapt
Laat Mello dat maar niet horen, dan ben je nog niet jarig
Groetjes George

Laat Mello dat maar niet horen, dan ben je nog niet jarig

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: grote stap voorwaarts
Ik ben niet overgestapt. Ik heb de D300 er bij! Als 2e bodyGeorge Fennes schreef:Bob ben jij van een D40 naar een D300 overgestapt![]()
Laat Mello dat maar niet horen, dan ben je nog niet jarig![]()
Groetjes George

Maar ja, een fotohandelaar waar ik binnenstapte om wat rond te kijken vroeg of hij me misschien een plezier kon doen met een D300? Nou ja, en zo is het gekomen

Heb de berichten op het nikoncafe gelezen en voel me veeel beter: gedeelde smart is halve smart!
Had vandaag nl. precies hetzelfde. De D300 opgehaald bij de vakhandel, batterij opgeladen, 12-24 AF-S objectief erop en nada... Wilde absoluut niet scherpstellen.
Handleiding erbij, menu-instellingen gecontroleerd, nada. Ander objectief erop, en het werkt perfect. De 12-24 er weer op, perfect.
Vanmiddag 200 foto's geschoten in de duinen, ook allemaal prima.
Heb niet veel zin om te speculeren, maar als de contactpunten 'ingesleten' moeten raken, had ik dat graag gelezen in de manual....
Voor mij toch wel een smetje op het tot voor kort schone blazoen van Nikon.
Had vandaag nl. precies hetzelfde. De D300 opgehaald bij de vakhandel, batterij opgeladen, 12-24 AF-S objectief erop en nada... Wilde absoluut niet scherpstellen.
Handleiding erbij, menu-instellingen gecontroleerd, nada. Ander objectief erop, en het werkt perfect. De 12-24 er weer op, perfect.

Vanmiddag 200 foto's geschoten in de duinen, ook allemaal prima.
Heb niet veel zin om te speculeren, maar als de contactpunten 'ingesleten' moeten raken, had ik dat graag gelezen in de manual....
Voor mij toch wel een smetje op het tot voor kort schone blazoen van Nikon.
Help!!! Heb gisteren de camera opgehaald . Gisteravond en vandaag bij donkere omstandig bheden , dus hoge iso , foto's geschoten, en wat denk je .......... Heb de indruk dat hij er steeds iets naast zit . Sluitertijd was snel genoeg dus geen bewegingsonscherpte maar hij is net niet scherp Wat nu?? Kan dat ook liggen aan de nog in te slijten contactpuntren
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Wat voor objectief, wat voor tijden, welk diafragma kortom, laat wat zien met de exif gegevens.Nikon schreef:Help!!! Heb gisteren de camera opgehaald . Gisteravond en vandaag bij donkere omstandig bheden , dus hoge iso , foto's geschoten, en wat denk je .......... Heb de indruk dat hij er steeds iets naast zit . Sluitertijd was snel genoeg dus geen bewegingsonscherpte maar hij is net niet scherp Wat nu?? Kan dat ook liggen aan de nog in te slijten contactpuntren
Laatst gewijzigd door Marten op zo dec 02 2007 6:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.