Echt een toplensje

1:

2:

3:

4:

5:

6:

Op die opmerking zat ik te wachten, ik snap niet waarom iedereen hier zo'n afkeer van heeft, het gaat toch om wat die lens kan en toch niet wat voor kleurtje die heeft!!!!!!!!!!!!!Pancaran's schreef:Mooie platen, maarre een grijs objectief.......... hmmmmm.
Irwan
Omdat ik foto's van de nieuwe D300 wilde maken zonder dat er al vette vingertjes op zittenRobin schreef:Ik snap niet waarom je deze foto's neemt met een D70s als er een D300 op tafel staat
Gezonde kijk op de zaak Arend, ik neem je advies ter hartesmaus schreef:ik wel hoor want hij wil even zijn nieuwe D300 showen [ gelijk heeft hij ]
wat betreft de grijze 70-200....niet teveel happen.
grijs is nou eenmaal een hatelijke kleur die diep geworteld zit bij de Nikon fans.
uiteindelijk heb je helemaal gelijk..de lens moet het werk doen en niet de kleur.
heel eerlijk ik vind de grijze ook wel mooi![]()
en anders roep je gewoon..ja hallo het is grijze import !!
groeten : Arend
De voornaamste reden dat ik voor de wit/grijze gekozen heb is omdat ik die in de zomer vaak in hete omstandigheden op het circuit en op vakantie heel de dag gebruik in de zon en ik heb ooit van een prof geleerd dat je dan in principe met een witte lens minder interne vervorming krijgt omdat wit/grijs het zonlicht weerkaatst en de temperatuur intern minder oploopt.schouwman schreef:Dag,
Een mooi lens 105vr
Vraag: wat is voor jouw de meerwaarde van deze lens.
Mooi grijs is niet lelijk.
Groet, Jan
Nikon Gino schreef: De voornaamste reden dat ik voor de wit/grijze gekozen heb is omdat ik die in de zomer vaak in hete omstandigheden op het circuit en op vakantie heel de dag gebruik in de zon en ik heb ooit van een prof geleerd dat je dan in principe met een witte lens minder interne vervorming krijgt omdat wit/grijs het zonlicht weerkaatst en de temperatuur intern minder oploopt.