Foto's zijn gemaakt met een D750 en een Nikon 24-120mm f/4
Bij de eerste 3 foto's 2 studiolampen gebruikt met softbox.
De laatste foto met 1 studiolamp en beauty-dish.
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Klopt helemaal.amstel schreef:Model komt erg gevlekt over,en lijkt het ook koud te hebben gezien het kippevel.
Dank voor het compliment.Skippy schreef:Ik vind het een fijne serie foto's. Positief afwijkend van standaard "naaktfotografie waar de nadruk vaak puur op schoonheid gericht is. In deze serie een vrouw met een goede uitstraling en zo te zien rust voor de camera. Dan maakt de wat minder egale huid niet uit vind ik. Poses zijn ook ok m.n. bij de laatste met de fraaie schaduwen op de muur. Belichting en nabewerking ook goed gelukt naar mijn mening. Ik had voor het verrassingselement in de serie wel graag één foto met iets andere blik en/of lach gezien. Maar dat is muggenziften hoor, mooi werk!
Tsja... altijd een tak van fotografie die minder makkelijk wordt opgepakt, en vooral materiaal dat vaak minder makkelijk gedeeld wordt. Het is zoals het is. Ik heb zelf weinig ervaring met naaktfotografie, wel met gewone modellen dus hopelijk 'mag' ik mijn zegje ook doen.golden-eye schreef:Het is nog steeds erg stil in dit gedeelte van het forum.
Bedankt voor je uitgebreide reactie en compliment. Doet mij goed.djunclesam schreef:Tsja... altijd een tak van fotografie die minder makkelijk wordt opgepakt, en vooral materiaal dat vaak minder makkelijk gedeeld wordt. Het is zoals het is. Ik heb zelf weinig ervaring met naaktfotografie, wel met gewone modellen dus hopelijk 'mag' ik mijn zegje ook doen.golden-eye schreef:Het is nog steeds erg stil in dit gedeelte van het forum.
Schaduw op de clavicula vind ik wel erg mooi.
Al met al mooi beeld! Complimenten