Nee er viel genoeg te zien, en uiteindelijk hebben we een fijne week gehad in Valencia. Echter, op dag 2 al van ons weekje weg gebeurde wat niemand van ons wil dat je overkomt, en al zeker niet op een vakantie waarop je je fotografisch gezien erg op verheugde, mijn D610+Nikkor 24-70 schuift zittend in een snuittas van mijn schouder en valt op de grond. Mijn vrouw zei meteen......moet je niet kijken of er wat aan is? En naïef genoeg dacht ik nog, ohh joh het is een degelijke tas en hij viel echt niet hard. Maar de waarheid was wel hard. De objectiefvatting van de body lag er bijna helemaal uit en de lens had, na onderzoek bij Nikon Service Nederland ook een beste knauw gehad.
Einde oefening vwb de fotografie in Valencia........
We hebben nog wel even een Nikonnnetje gekocht aldaar, Coolpix SA9900, die dan voor mijn vrouw zou worden, maar das toch anders fotograferen natuurlijk.
Foto nr. 4 is daar mee gemaakt.
De paar foto's hier zijn nog wel van de D610, behalve dan nr. 4. Graag had ik hier, in de stad der wetenschappen van architect Santiago Calatrava, tegen het vallen van de avond vanaf statief wat mooiere platen proberen te maken. Het mocht niet zo zijn. Shit Happens
1.

2.

3.

4.

Groet.....Willem