test plaatsen foto

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Lady Ninabeer

test plaatsen foto

Bericht door Lady Ninabeer » do dec 06 2007 5:27 pm

Afbeelding

Dochter en kleindochter is het geen mooi en lief stel?

trotse mama en oma

edit: moet de foto dus ook in een wat kleiner formaat neerzetten maar voor 1 keer mag het wel he?:mrgreen:

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do dec 06 2007 6:22 pm

Als gozer ga ik natuurlijk niet over zaken als schattig, lief en zo. :P Maar het is een prima foto. Wellicht de volgende keer wat meer afstand tot de muur houden (of je diafragma meer open) om de structuur van de muur wat minder promintent te maken. Er zitten trouwens wel wat kleine stofjes op, met name in het deel boven de dames.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Lady Ninabeer

Bericht door Lady Ninabeer » do dec 06 2007 7:02 pm

hmm zijn geen stofjes maar zit op de muur, wat betreft de afstand heb je gelijk had wat meer gemogen. normaal haal ik de achtergrond weg en zet er een andere achter maar deze moest even snel naar iemand gezonden worden.

Frederix

Re: test plaatsen foto

Bericht door Frederix » do dec 06 2007 8:35 pm

Lady Ninabeer schreef:Afbeelding
Leuke foto, alleen vind ik de foto aan de fletse kant. Is dit niet wat beter?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Frederix op zo dec 23 2007 4:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

mikemix

Bericht door mikemix » do dec 06 2007 8:44 pm

Qua compo en kleur (warmte) mijns inziens prettiger...

Afbeelding

roeree

Bericht door roeree » do dec 06 2007 8:48 pm

Vind de bewerking van Mike de mooiste, de bewerking van Fredrix vind ik niet mooi omdat het wat mij betreft allemaal wat te hard overkomt.

Groeten Raymond

Frederix

Bericht door Frederix » do dec 06 2007 8:49 pm

mikemix schreef:Qua compo en kleur (warmte) mijns inziens prettiger...

Afbeelding
Hoi Mike, qua compositie ben ik het helemaal met je eens, qua kleur vind ik hem (of haar :oops: ) te geel.

mikemix

Bericht door mikemix » do dec 06 2007 8:52 pm

Hi Frederix,

Mee eens, als je neutraal gaat prikken kom je bij jouw bewerking uit.
Vind voor mensen iets warmer in binnen situaties zelf prettiger ogen.
Kwestie van smaak.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do dec 06 2007 9:53 pm

mikemix schreef:Mee eens, als je neutraal gaat prikken kom je bij jouw bewerking uit.
Vind voor mensen iets warmer in binnen situaties zelf prettiger ogen.
Kwestie van smaak.
Even off-topic. Smaak Mike? Die schoenen die steeds aandacht vragen aan de linker kant, die smaken mij niet zo... :wink:

Maar ik ben het wel met je eens. Wat krapper gesneden is denk ik wel mooier, en een beetje warmte kon inderdaad ook geen kwaad.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Polling

Bericht door Polling » do dec 06 2007 10:17 pm

Ik vind het een mooie foto, maar zou persoonlijk nog even gekeken hebben nar bijv. het bh-bandje, net zichtbaar, en dat is jammer, vind ik.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”