onderwater

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Lady Ninabeer

onderwater

Bericht door Lady Ninabeer » do dec 06 2007 5:35 pm

Afbeelding

niet de allerbeste maar toch het blijft een belevenis

Afbeelding

niet bewerkt de kleur is echt zo

Afbeelding
en dit vind ik ook leuk om te doen

roeree

Bericht door roeree » do dec 06 2007 5:51 pm

foto 1wat wazig maar daar ontkom je niet aan denk
foto2 mooie foto.
Foto 3 prachtige bewerking.. is dat nou Dombo van de 21 st eeuw? :-)

Groeten Raymond

Lady Ninabeer

Bericht door Lady Ninabeer » do dec 06 2007 7:07 pm

foto 1 is maar een ietsje wazig wat je eigenlijk ziet is stof in het water. foto is afgelopen september in egypte genomen. over het algemeen is het water erg helder daar maar door veel wind de hele zomer zat er veel stof in het water. daar is inderdaad niets aan te doen en erg zichtbaar als je wat verder weg fotografeert. soms hadden we ook last bij de macro's.

de bewerking heb ik gemaakt aan de hand van de lessen van marc monciadini en photoshop topsecrets. ik vind het leuk om te doen en hiermee leer ik de nodige ins en outs van photoshop. dus deze is niet van mij maar de eer komt helemaal marc toe. ik heb hem wel gemaakt maar hoop de volgende keer er eentje echt van mijn hand met mijn foto's te maken het is nl wel errug leuk om te doen, maar eerst een kerstkaart maken :-) en of het dombo van de 21ste eeuw is ... mwha misschien wel met die fabriekjes en kernpijpjes.. hmm heeft wel wat

mr_d70s

Bericht door mr_d70s » do dec 06 2007 7:16 pm

Hey

Mooie foto, nummer 2.

En zelf heb ik niet zoveel met bewerking op die manier..... maar is wel erg mooi geworden !!!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”