Hier een paar foto's;
1. Rijstveld.

2. Waterbuffels.
In de buurt van het rijstveld wilde ik deze groep waterbuffels op de foto zetten. Niks aan de hand zou je zeggen. Wat ik niet in de gaten had is dat de rechtse buffel zich aan het opladen was voor de aanval

Terwijl ik aan het scherpstellen was, hoorde ik plots die buffel op me afkomen stormen. Moest ik rennen voor m'n leven haha. Was denk ik wel een grappig gezicht, voor anderen mensen dan. Een vent van een mtr of 2 met een dikke Nikon door het moeras heen rennend. Slippers kapot, voeten onder het bloed. Alles voor de foto zeg maar

Wat ik later hoorde is dat wanneer je een grote brul geeft richting zo'n dier,keert hij wel om. Maar dat wist ik niet natuurlijk. Toch zo'n 1000 kilo zo'n beestje denk ik..

3. Dit is in Udon Thani. Een meer vol water lelies wat alleen maar in Februari te bewonderen is. En wat ik een dag voor vertrek daarheen hoorde is dat rond 10.00 uur s'ochtends dit schouwspel voorbij is, de bloemen klappen dan dicht. Dus vroeg op pad.

4. Buddha

5. Monnik (netjes toestemming gevraagd voor de foto)

6. Thaise vechthaan. Deze "sport" wordt nog heel veel beoefend. Er wordt ook heel veel gehandeld/geruild met deze hanen. Er gaat ook veel geld mee gemoeid.

7. Hier gaat dan een man met z'n haan naar een gevecht. (m'n dochtertje snapt er niks van

8. Mensen zijn allemaal heel gelovig. Slaan op zo'n gong brengt dan ook weer geluk ...

9. Suikerriet plantage. S'nachts steekt men het loof in de fik waardoor alleen die stelen overblijven. Die worden dan opgeladen en afgevoerd..

10. Zo vol mogelijk geladen. (foto vanuit een auto genomen)

11. Plaatselijk fruit. (jack fruit genaamd in de winkel)

12. Oma

bedankt voor het kijken.